الین جانالین جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

نفس ماماني و بابايي

به ياد تو...

1391/12/26 10:56
190 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر خوشگلم وقتی سرکارم...

 به هر جا که نگاه ميکنم تو را ميبينم. تصوير تو تنها چيزيست که چشمهايم باور
ميکند. دستان لرزانم را دراز ميکنم تا صورت كوچك و مهربانت را لمس کنم اما به يکباره محو
ميشود و من به ياد مياورم که تو در کنار من نيستي. چشمهايم را آرام مي بندم، صدايت
در گوشم ميپيچد، طنين خنده هايت همه جا را پر ميکند، بي اختيار لبخند ميزنم ولي
صدايت دور و دورتر ميشود و من به ياد مياورم که باز هم تو نيستي. چه شيرين است تمام

لحظه ها را به ياد تو بودن.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عمه سمانه
19 فروردین 92 8:06
عاشقتم الين جونم با اون چشاي قشنگت :
ممنون عمه جون كه عاشقمي منم دوستتون دارم و عاشقتونم
مه طلا
25 شهریور 92 10:02
امیدوارم همیشه کنار هم خوش باشین !



ممنون عزيزم از لطفتون