الین جانالین جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

نفس ماماني و بابايي

برای مامان قشنگم

1394/1/20 10:04
2,015 بازدید
اشتراک گذاری

با احترام، تقدیم به مامان گلم که بی هیچ منتی مراقب دخترمه تا من با آرامش سرکار برم و نگران الین عزیزم نباشم.

مامان عزیزم روزت مبارک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قلمم ، راست بایست!

واژه ها، ... گوش بفرمان قلم!

همگی نظم بگیرید، مودب باشید!

صاحب شعر عزیزیست بنام ،
مادر...

امشب از شعر پرم ، کو قلم و دفتر من؟

آنقدر وسوسه دارم بنویسم که نگو...


تک و تنها و غریبم

تو کجایی مادر ؟

آنقدر حسرت دیدار تو دارم که نگو...

بس که دلتنگ توام از سر شب تا حالا

آنقدر بوسه به تصویر تو دادم که نگو...

جان من حرف بزن! امر بفرما
مادر!

آنقدر گوش بفرمان تو هستم که نگو ...


کوچه پس کوچه ی این شهر پر از تنهایی است

آنقدر بی تو در این شهر غریبم که نگو...


مادر ! ای یاد تو آرامش من!

امشب از کوچه ی دلتنگی من میگذری؟


جان من زود بیا! بغلم کن مادر!


آنقدر حسرت آغوش تو دارم که نگو...

گفته بودی : دخترم عاشق اشعار توام!

ای به قربان تو دختر ، بیا دلتنگم


آنقدر شعر برای تو بخوانم که نگو

مادرم! مادر خوبم!

به خدا دلتنگم...

روبرویم بنشینی کافیست.


همه دنیا به کنار ، تو که باشی مادر...

دست و دلبازترین شاعر این منطقه ام!

آنقدر واژه به پای تو بریزم که نگو


گرچه از دور، ولی... دست تو را میبوسم

نه شعار است ، نه حرف


آنقدر محتاج تو هستم که نگو...

 

خداوند دخترها را آفريد،
تا گلها بي نام نمانند.

 

پسندها (1)

نظرات (1)

پریسا
20 فروردین 94 10:44
خدا ان شاالله نی نی شما رو هم حفظ کنه
ماماني و بابايي
پاسخ
ممنون عزیزم از محبتتون .