الین جانالین جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

نفس ماماني و بابايي

فرشته کوچولوی ما

1393/12/16 14:29
323 بازدید
اشتراک گذاری

الین گلم فرشته مامان قربونت بشم که با بزرگتر شدنت  شیرین تر میشی . اینقده لحظه های کنار تو بودن شیرینه که نمی فهمم چطوری می گذره، عزیز مامان دو سال و نیم از اینکه خدای مهربون فرشته کوچولویی به نام الین بهمون هدیه داد گذشت.

فرشته کوچولویی که اینقده فهمیده و مهربونه که هر موقع منو می بوسی بلافاصله میری تو بغل بابا حمید و اونم می بوسی یا برعکس. می خوای دل هر دوتامون رو به دست بیاری . در صورتی که عزیزم قلب من و بابا دیگه الان فقط به خاطر تو می تپه و مال توئه. الان دیگه همه چیزو خوب متوجه می شی. پشت تلفن از روی صدا قشنگ تشخیص می دی که داری با کی صحبت می کنی. کلی شعر بلدی . عاشق دیدن تلویزیون و سی دی باب اسفنجی رو هم از همه بیشتر دوست داری. قشنگ می دونی که چه حرفی رو کجا باید بگی اینقده زبون می ریزی که همه عاشقت میشن.

الین ، مامانی نمی دونی چقدر قشنگه لحظه لحظه در کنار تو بودن، با تو خندیدن، تو رو محکم تو بغل گرفتن.

الین،  مامانی نمی دونی چقدر زیباست لحظه لحظه قد کشیدنت رو دیدن و بزرگ شدنت در کنار من و بابا حمید.

من حتی یک ثانیه از این لحظه ها رو با دنیا عوض نمی کنم.

 

 

 

 

 

بگذار شب به ستارهاش بنازه وقتی ماهش مال منه....

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

سمانه
20 اسفند 93 10:46
عزیزم قربون این جوجه شیرین زیون بشم من وای عمه جون. بازم بوووووووووووووووووس