الین جانالین جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

نفس ماماني و بابايي

روزت مبارك عزيزم

1392/6/16 12:22
686 بازدید
اشتراک گذاری

لبخند خداوند خنديد و از لبخند او دختر آفريده شد لبخند

بهترين دختر دنيا، اميد زندگي من، فرشته كوچولوي مامانفرشته روزت مبارك عزيزم ماچ

 

میشه اسم پاکتو رو دل خدا نوشت
میشه با تو پر کشید توی راه سرنوشت
میشه با عطر تنت تا خود خدا رسید
میشه چشم نازتو رو تن گلها کشید

 

 

من برات ترانه میگم تا بدونی که باهاتم

تو خودت دلیل بودنم بی تو شب سحر نمیشه

میمیرم بی تو

 

من عشقت رو به همه دنیا نمیدم

حتی یادت رو به کوهو دریا نمیدم

با تو میمونم واسه همیشه

اگه دنیا بخواد منو تو تنها بمونیم

واست مي‌میرم جواب دنیا رو میدم

با تو میمونم واسه همیشه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ايمن
16 شهریور 92 16:43

فرشته زميني
نعمت خونه
عزيز بابا
و محرم راز مامان
روزت مبارک

ممنون خاله ايمن جون. خاله مهربون و عزيزم روز شمام مبارك. انشاالله عروسيتون خودم بيام گل بيارم و ناناي كنم


عمه سمانه
18 شهریور 92 13:41
روزت مبارک زیباترین دخمل دنیا
مامی سویل
2 مهر 92 12:32
خوشگل خانوم روزت مبارک


ممنون كه به من سرزدين