الین جانالین جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

نفس ماماني و بابايي

ميلاد تو ...

1392/5/28 11:20
436 بازدید
اشتراک گذاری

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که میتوان با آن به رنج های زندگی هم دل بست و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست

میلاد تو معراج دستهای من است، وقتی که عاشقانه تولدت را شکر میگویم

تو را سپاس که با به دنیا آمدنت دنیای زیباتری را به ما هدیه دادی


دخترم روشنی نور دو چشمان منی

بهترین هدیه ای از جانب یزدان منی

دخترم تاج سرم ای که تویی مونس تنهایی من

روح من، جان من و شادی دوران منی

دخترم لحظه میلاد تو هرگز نرود از یادم

غنچه نورس من، باغ گلستان منی

دخترم تا که تو باشی دو جهان در نظرم فردوس است

عشق دیرین من و نیمه پنهان منی

دخترم شادی تو موجب آرامش دنیای من است

شادمان زیست نما، جانی و جانان منی

دخترم مادر تو در همه ایام کند شکر به درگاه خدا

بودنت خواست خدا بود تو ایمان مني

 

کوچولوی بهشتی من، فرشته آسمانی مامان، سالروز زمینی شدنت پيشاپيش مبارک عزيزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عمو سعید- آراد و مامانی آراد
29 مرداد 92 9:15
نیما یوشیج در جشن تولد یک سالگی فرزندش نوشت:
فرزندم اکنون یک بهار... یک تابستان... یک پاییز... و یک زمستان را دیدی... زین پس همه چیز جهان تکراریست، جز مهربانی...
الین جان! مهربونیت همیشگی... تولد یکسالگیت مبارک عزیزم ...
مامان معصومه و بابا حمید اولین سالگرد تولد الین جون رو صمیمانه تبریک می گیم... اولین سالگرد مادر و پدر شدنتون... اولین سالگرد زیبای عاشق شدنتون ...
امیدواریم تا ابد وجود نازنین الین مثل یک نگین با ارزش تو زندگیتون بدرخشه...



همه چیز را می توان حاشا کرد
جز عطر آنان که دوستشان داری !!!!!!!!!!!

عموجون، زن عموجان و آراد عزيزم ممنون از اينكه به يادم هستين.
عمه سمانه
30 مرداد 92 8:32
تولدت مبارک جوجو دوست داشتنی منمامان وبابای دوست داشتنی الین جونم تولد این فرشته آسمانیتون مبارک باشه امیدوارم سالیان سال سایه پرازمهرتون بالای سر الین باشه این جوجو خوشگل هم 1000 سال شادی بخش زندگی همه ما باشه


ممنون عمه سمانه مهربون از لطفي كه بهمون داري و ممنون از اينكه به يادمون هستي
به یاد هم بودن قشنگ ترین هدیه ایست که نیاز به با هم بودن نداره