الین جانالین جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

نفس ماماني و بابايي

منو ببخش ...

1392/5/21 11:43
552 بازدید
اشتراک گذاری


اگه تورو دوست دارم خیلی زیاد منو ببخش

اگه تویی اون که فقط دلم میخواد منو ببخش

منو ببخش اگه شبا ستاره ها رو میشمارم

منو ببخش اگه بهت خیلی میگم دوست دارم

منو ببخش اگه برات سبد سبد گل میچینم

منو ببخش اگه شبا فقط تو رو خواب میبینم

اگه تورو دوست دارم خیلی زیاد منو ببخش

اگه تویی اون که فقط دلم میخواد منو ببخش

منو ببخش اگه واسه چشای تو خیلی کمم

تو یه فرشته ای و من اگه فقط یه آدمم

منو ببخش اگه برات می میرم و زنده میشم

اگه با دیوونگیام پیش تو شرمنده میشم

منو ببخش اگه همش میسپارمت دست خدا

اگه پیش غریبه ها به جای تو میگم شما

منو ببخش من نمیخوام تو رو به ماه نشون بدم

نشونیتو نه به شبو نه دست آسمون بدم

منو ببخش اگه میخوام تو رو فقط واسه خودم

ببخش اگه کمم ولی زیادی عاشقت شدم

اگه تورو دوست دارم خیلی زیاد منو ببخش

اگه تویی اون که فقط دلم میخواد منو ببخش

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عمه سمانه
22 مرداد 92 13:44
یعنی تو خوشگل تریننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن کله فرفرو دنیاییییییییییییییییییییییی


ممنون عمه جون
يه دوست
23 مرداد 92 7:45
وااااااااااااااي چه ني ني نازي دارين شما. خدا حفظش كنه


ممنونم اين لطف شماس
عمو سعید
27 مرداد 92 13:42
الهی قربون اون قیافت بشم من عمو جون تو چقدر شکل منی مخصوصا موهات [h
ممنون عموجون خوب چون خيلي دوستتون دارم و عاشقتونم شبيه شما شدم