الین جانالین جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

نفس ماماني و بابايي

مادر ای زیباترین فرشته خدا

1392/2/8 11:40
296 بازدید
اشتراک گذاری

با احترام، پيشكش به مادرگلم و مادر شوهر عزيزم

تقويم را نگاه مي‌كردم يه گوشه ريز نوشته شده بود روز زن (مادر...)

و من به اين بهانه مي‌نويسم:

به احترام مادرم كه شبا نخوابيد تا من راحت بخوابم

به احترام مادرم كه كهنه پوشيد تا من نو بپوشم

به احترام مادرم كه گرسنه بود تا من سير باشم

به احترام، به احترام , به احترام  ......

 

 

روز مادر یعنی به تعداد همه روزهای گذشته من

صبوری !

روز مادر يعنی به تعداد همه روزهای آینده من

دلواپسی !

روز مادر یعنی به تعداد آرامش همه خواب‌های کودکانه من

بیداری !

روز مادر یعنی بهانه بوسیدن خستگی دست‌هایی که عمری

به پای بالیدن من چروک شد !

هر روز من، روز توست
من به قربان آن دستهاي مهربان و آن چشم‌هاي هميشه نگران تو
کودک کوچک تو، تاتي‌تاتي‌هايش را کرده و آرام آرام قدم در راه گذاشته

 و حالا خود او مادر است
مي‌دانم که نگران مني
مثل تمام آن شب‌هايي که تب مي‌کردم
مي‌دانم که تمام روزها و شبهاي تو تب دارند
و تمام دلواپسي‌هايت را پشت لبخندت
پشت چين نگاهي که مي‌داند رسم عاشقي را
و پشت آن همه خوبي، خوب پنهان مي‌کني... و لبخند مي‌زني
دستانت را تا ابد بوسه باران خواهم کرد
که من از همين دستها، مشق عاشقي آموخته‌ام
و چه مهربانانه استادي در مهرورزي
هيچ مي‌داني که تنها تويي که مي‌تواني همه غمهايت را بي شگرد و بازي،
 در ظرفي پر از لبخند به من هديه دهي؟!
هر روز من، روز توست مادر

 

خدا کند که بدانی چقدر محتاج است

نگاه خسته من به دعای چشمانت مادر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عمه سمانه
9 اردیبهشت 92 8:40
يه روزم نوبت الين جون ما ميشه كه اينا رو واسه مامان مهربونش بنويسه وقدردان زحماتش باشه درست مثل خودتونروزت پيشا پيش مبارك عزيزمممممممممممممممممممممممممم


ممنون عمه جون بازم مثل هميشه بهمون لطف داري عزيزم
رویا
9 اردیبهشت 92 9:22
روز مادر و روز زن مبارک اولین سال عاشقی گوارای وجودت عزیزم


فدات شم روياجون واسه شما هم مبارك عزيزم و كنار پسر گلت و شوهر عزيزت هميشه شاد و سلامت باشين
IMAN
24 اردیبهشت 92 17:50
وای خاله بقربونش بشه چه مامانی شده


ممنون خاله جون عاشقتونم