الین جانالین جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

نفس ماماني و بابايي

اولين مرواريد دختر نازم

1392/1/27 20:52
254 بازدید
اشتراک گذاری

روز اول فروردين 92 الين‌جون وارد ماه 8 زندگي خودش شد و اولين دندونش در اومد و مثل يه مرواريد زيبا توي دهان پرخنده قشنگش خودنمايي كرد و روز 11 فروردين هم دومين دندون دختر گلم دراومد.

مباركت باشه نفسم 

 

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد 

 

ميميرم ميميرم واسه برق چشات

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

ميميرم ميميرم واسه خنديدنت

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

میميرم ميميرم واسه ناز نگات

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

 

خدايا شكرت كه صدامو شنيدي و يه دختر سالم و به تمام معنا خانوم به من هديه دادي.

 

شکر خدای مهربون....

شکر که با مهربانی‌ات، چشمانت راروی نقایص و گناهان روزمره

ما می بندی و به دعاهایمان پاسخ مثبت می دهی...

 

گفتم: خسته‌ام.

گفتی: لاتقنطوا من رحمة الله (از رحمت خدا نا امید نشید )

 

گفتم: هیشکی نمی‌دونه تو دلم چی می‌گذره.

گفتی: ان الله یحول بین المرء و قلبه(خدا حائل هست بین انسان و قلبش! )

 

گفتم: غیر از تو کسی رو ندارم.

گفتی: نحن اقرب الیه من حبل الورید(ما از رگ گردن به انسان نزدیک‌تریم )

 

گفتم: دلم گرفته.

گفتی: بفضل‌الله و برحمته فبذلک فلیفرحوا (مردم به چی دلخوش کردن؟! باید به فضل و رحمت خدا شاد باشن )

 

گفتم: چقدر احساس تنهایی می‌کنم.

گفتی: فانی قریب (من که نزدیکم)

 

گفتم: توکلت علی الله.

گفتی: ان الله یحب المتوکلین(خدا اونایی رو که توکل می‌کنن دوست داره )

 

گفتم: در برابر این همه مهربونیت چیکار می‌تونم بکنم؟

گفتی: یا ایها الذین آمنوا اذکروا الله ذکرا کثیرا و سبحوه بکرة و اصیلا هو الذی یصلی علیکم و ملائکته لیخرجکم من الظلمت الی النور و کان بالمؤمنین رحیما

( ای مؤمنین! خدا رو زیاد یاد کنید و صبح و شب تسبیحش کنید. او کسی هست که خودش و فرشته‌هاش بر شما درود و رحمت می‌فرستن تا شما رو از تاریکی‌ها به سوی روشنایی بیرون بیارن. خدا نسبت به مؤمنین مهربونه )

 

 

اگر تنهاترين تنهايان شوم باز هم خدا هست.

 

من خدایی دارم

که در این نزدیکی ست

نه در آن بالاها

مهربان، خوب، قشنگ

چهره‌اش نورانیست

گه گاهی سخنی می گوید

با دل کوچک من

ساده‌تر از سخن ساده من

او مرا می فهمد، او مرا می‌خواند‌، او مرا می‌خواهد

او همه درد مرا می‌داند

یاد او ذکر من است

چون به غم می نگرم

آن زمان رقص کنان

می‌خندم، که خدا یار من است

که خدا در همه جا یاد من است

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

عمه سمانه
24 فروردین 92 8:25
الهي عمه قربون اون دندوناي نازت بشه خرگوش خانوممهميشه در پناه خدا زندگي پراز عشق داشته باشين


ممنون عمه سمانه شما هميشه به من لطف دارين خرگوش خانوم وقتي بزرگ شه همه رو جبران ميكنه[
رویا
24 فروردین 92 8:42
الین جون، دندونای جدید مبارک عززززززززیزم اینجا مینویسم که یادم نره ... و تو هم بدونی اولین کسی که دندوناتو دید من بودم بابا حمید لارجت قرار شده یه مژده گونی توووووووووپ بهم بده


ممنون زن عموي مهربونم شما يادتون بره مامانم يادش نميره قرار شده وقتي بزرگ شدم تمام خاطرات نوزاديمو واسم تعريف كنه. بعدشم زن عموجون مژدگوني از ديدن دندوناي ناز من بيشتر مي خواين؟؟؟؟؟؟؟؟...
يه دوست
26 فروردین 92 17:31
سلام
خوبين خواستم بگم اسم دختر منم الين هستش
خدا همه بچه ها رو حفظ كنه و نگهدار و ياور دخترتون باشه



ممنون از لطفتون انشاالله دختر گل شما هم همیشه در پناه خدای مهربون سالم و شاداب باشه
رویا
27 فروردین 92 13:02
هزار ماشاا... به این دختر که روز به روز داره نازتر و خوردنی تر میشه صدقه برای دخترمون یادتون نره


زن عمو روياشما خيلي مهربونين منم خيلي دوستون دارم
نونوی اراد
30 فروردین 92 1:11
وووااااایوااااااای چه خانم کوچولو ی نازی دارین شماچقدرم شبیه جناب فندق ماس...به خاطر همین اینقد تو دل برو وس خداا حفظش کنه واستون

شما چشاتون نازه نونوجون