الین جانالین جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

نفس ماماني و بابايي

موقع سال تحويل

1392/1/20 8:40
256 بازدید
اشتراک گذاری

موقع سال تحويل من و باباحميد جلوي تلويزيون نشسته بوديم و منتظر بوديم كه سال 92 رو اعلام كنن. الين جون هم خوابيده بود. به محض اينكه سال 92اعلام شد الين چشاشو باز كرد و به من و حميد لبخند زد (باورمون نمي شد انگار دخترمون هم ساعت سال تحويل رو مي دونست)تعجب بغلش كرديم و بوسيديمش و بعد هم بابا حميد به دخترمون اولين عيدي رو داد. بعداز ظهر هم رفتيم خونه ماماني الين هم واسه عيد ديدني و تبريك و هم واسه ديدن عموسعيد و زن عمو و آرادجون كه اومده بودن مشهد تعطيلات عيد رو كنار ما باشن.

 

 

اولين نوروز زندگيت مبارك گلم

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد 

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

 

تو را به تكرار تمام دوستت دارم هاي دنيا دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عمه سمانه
21 فروردین 92 8:16
نفسي عمه اميدوارم 1000 تا بهار ديگه رو با اون چشاي قشنگت ببينيدوست دارمممممممممممممممممجيگرمممممممممممممممم


ممنون عمه مهربونم منم هميشه بهترينها رو واستون آرزو دارم.