الین جانالین جان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

نفس ماماني و بابايي

لحظه تولد دخترم

1391/12/2 12:38
751 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی که پاتو گذاشتی روی این زمین خاکی

تموم گل های عالم شدن از دست تو شاکی

خدا هم هواتو داشته ، تو رو با گلا سرشته

با تو دنیای پر از درد ، واسه من مثل بهشته

روز میلادت مبارک عزیزترینم .

٣١مردادماه تقریباً ساعت 8 بود که با مامان و حمید رفتیم بیمارستان و....

 

٣١مردادماه تقریباً ساعت 8 شب بود که با مامان و حمید رفتیم بیمارستان و اونجا گفتن که باید بمونم و برم اتاق زایمان "از یه طرف استرس زیادی داشتم و از طرف دیگه شوق زیادی برای دیدن دخترم" ساعت 8:45 شب رفتم اتاق زایمان و ساعت 3:35 بود که فرشته کوچولوی ما به دنیا اومد. در اون لحظه که دخترم رو دیدم تمام دردهام از یادم رفت و فقط قادر مطلق رو شاکر بودم که دختری به سان فرشته سالم و تندرست به من عطا نموده بود. بعد هم الین خانوم با چشمانی باز که خیلی هم سیاه و قشنگ بودن و انگشت توی دهان پیش بابا حمید و مامانی های خودش رفت.

 

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله الی آراد
6 آذر 91 12:38
سلام الین جون چقد شما نازی آراد جون ما همش حرفتو میزنه هااااااااااااااا


سلام خاله الی مهربون ممنون از لطفتون، شما چشاتون نازه؛لطفا هم خاله آرادجون باشین هم خاله من